iPhone oldalak

Fizetett hirdetések

Archívum

iPhone karcvédelem

2008.10.31. 18:39 | dj_us | Szólj hozzá!

Ezt a cikket azoknak írtam, akik hozzám hasonlóan nem szeretnék, hogy karcolódjon a féltett iPhone-juk. 2 hete sincs, hogy megvettem a telefont, de már fellelhetők rajt karcolások a kijelzőn és a hátlapon is. A fényes fekete hátulján a legkisebb karcolások is meglátszanak, pedig óvtam mindentől ahogy csak tudtam. Mégis összeszedett a zsebemben pár karcot.. Egyből el is terveztem, hogy fogok venni valami tokot és kijelzővédő fóliát. Mivel a szilikontokok és az egyéb övre csatolható bőrtokok nekem egyátalán nem jönnek be, egy fekete plüsstokra esett a választás.

De ne szaladjunk ennyire előre, kezdjük a fóliával. Megjött a csomag, gyorsan neki is ugrottam a fólia felrakásának. Ablaktisztítóval lepucoltam teljesen a kijelzőt, majd a fóliához kapott kendővel még áttöröltem, portalanítottam. Fontos, hogy semmi porszem nem maradhat a kijelzőn, különben beragad a fólia alá.

 

Kellékek: ablaktisztító, fólia, törlőkendő, kéztörlő, iPhone :)

 

Teljesen zsír és portalanítsuk a kijelzőt

 

Mivel életemben először csináltam ilyet és „megy ez segítség nélkül is” típus vagyok, nekiugrottam komolyabb google-zés nélkül. Természetesen jött is a meglepetés. Nem ragad rá a fólia! Olvastam valahol, hogy szoktak valami folyadékot is adni a fólia mellé, amit a kijelzőre fel kell vinni, majd utána rátenni a fóliát. Mivel nekem ilyenem nem volt, adtam neki egy kis ablaktisztítót. :) Meg is örültem, mert egész jól nézett ki az előző állapothoz képest.

 

Ez az eredménye, ha észnélkül próbáljuk feltenni a fóliát

 

Ablaktisztítózás után: jobbnak tűnt, de még ez sem az igazi

 

Vártam, hogy száradjon, mint ahogy azt a cikkben is olvastam. Közben beugrott, hogy a fólián van ugye mindkét oldalon még egy vékony fólia is, amit le kellett húzni felrakás előtt. Ez rendben is van, de hirtelen az ugrott be, hogy mindegyik fólián volt egy számozás. Talán nem véletlen?! Nézem gyorsan a telefont, tuti a 2-est húztam le először. Természetesen azt.. Gyorsan letéptem a száradás alatt álló fóliát, lepucoltam a tisztítót a telefonról, és feltettem az „1-es” oldalával a fóliát. Hogy, hogynem, azonnal rátapadt. Beigazítottam középre, majd szép lassan rásimítgattam. A hangszóró kivágásánál beillesztettem középre, majd ahogy simogattam rá, húztam le a fóliavédő-fóliát. :) Így légbuborék mentesen feltettem. Az eredménnyel elégedett vagyok, bár az olcsó fólia hátránya, hogy a home gomb kicsit félre lett kivágva, de nem túl zavaró. Innentől már végre nyugodtan lehet a zsebemben, nem kell félnem az újabb karcoktól.

 

Elsőre hibátlanul rátapadt, így kellett volna kezdeni

 

Jól látható a védőfóliák számozása, nem véletlen a sorrend..

 

A plüsstök, egy fekete színű habosított gumi, belül selyem béléssel. Pici, egyszerű és szerintem szép is. 

 

 

Egyszerű, szép. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://appleiphone3g.blog.hu/api/trackback/id/tr28742762

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása