iPhone oldalak

Fizetett hirdetések

Archívum

Elkezdődött a szoftverbirizga

2008.10.19. 15:58 | dj_us | Szólj hozzá!

Hát igen, a tulaj nem értett szinte egyátalán a telefonhoz, talán ezért is adta el. Ja, kérdeztem is tőle, hogy miért ennyibe kerül? Erre kérdi, miért, sok? :D

Szóval benntvolt vagy 100 contact a telefonban, és egy rakat gagyi játék. Ez még oké, de volt a sok játékhoz frissítés az AppStore-ban, amiket csak a tulaj accjával tudtam volna feltenni. Így szépen ottmaradt a kis 3-as szám az ikon sarkában, buzgón jelezve, hogy van ám 3 frissítés a szarjaidhoz. Adtam is neki egy full resetet, hogy egy teljesen szűz iPhone-al kezdjek. Potom 2 óra alatt meg is volt a reset. Ha már lúd legyen kövér, így jöhetett a JailBreak. Soha életemben nem csináltam még, hisz nem volt szifonom előtte. 1phone.hu sietett a segítségemre, köszönöm a szerkesztőknek, jó kis oldal. Az egész művelet annyiból állt, hogy le kellett töltenem a quickpwm nevű progit, ami megcsinált mindent. Persze be kellett tallózni neki egy eredeti 2.1-es FirmWare-t, amit lerántottam az Apple oldaláról. Ezután a programocska szépen írja mikor melyik gombot hogyan nyomjam, és már kész is volt. Innentől már bátran telepíthettem rá dolgokat, akár fizetős appokat is torrentről ;)

Majd eljött a hülyeség ideje..

Rádugtam ugyanis iTunes-ra, hogy gyorsan pakolok rá zenét. Ekkor megkérdezte az iTunes, hogy felpakolja-e a régi dolgokat, amiket előzőleg átszinkronizált. Csak amikor leokéztam döbbentem rá, hogy mekkora hülyeséget csináltam.. :D Természetesen visszatett mindent a reset előtti állapotra ;) Nem volt kedvem szórakozni, időm meg volt, gondoltam újabb reset. Olyan ez, mint az XP telepítés: elsőre sosem megy rendesen :D 2 óra várakozás után végre végzett a resettel, és megjelent a fehér almácska.. Igen ám, de percek múlva sem tűnt el.. :) Na, akkor a DFU módot is egyből kipróbálhattam új telócskámon :D Nyomkodtam a gombokat ahogy kell, majd rádugtam a gépre. iTunes kolléga egyből észrevette, hogy itt bajok vannak, így feltette a szoftvert gyári beállításokkal. Restart, működik. Újabb JailBreak következett, kicsit mókáztam, majd rádugtam ismét gépre zenemásolás címszóval. iTunes ismét feltette a bűvös kérdést, ez új teló-e? Mondom magamban, használtan vettem, de legyen inkább új :) Szóval kiküszöböltem, hogy ismét átszinkronizálja a sok játékot. Nagy megdöbbenésemre viszont valóban csak ezt sikerült elérnem, mert a contacts-ok ismét bennt figyeltek. Czo kolléga rádöbbentett, hogy bizony ez betette outlook-ba a címjegyzéket és onnan visszatett mindent. Egyébként itt köszönném meg a sok láma kérdést, segítséget Czo-nak, nélküle többet szívtam volna a dolgokkal :) Unalmas 5 percemben manuálisan kitöröltem a címjegyzéket.. Következett a magyarítás, bár az angol is bőven megfelelt. Nagyon elégedett vagyok a telefonnal, jó kis szerkezet..

Címkék: szoftver iphone firmware jailbreak

A bejegyzés trackback címe:

https://appleiphone3g.blog.hu/api/trackback/id/tr54723227

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása