iPhone oldalak

Fizetett hirdetések

Archívum

Harc a leütésért...

2008.10.18. 17:22 | dj_us | Szólj hozzá!

Reggel még mindíg nincs jogom megtenni a licitet, közben már újabb érdeklődők is voltak.. Igaz alámlicitáltak, de azért féltem, hogy valaki ad egy jobb ajánlatot.. Mit lehetett tenni, leütöttem hát egy másik termékét, így meglett az elérhetősége, ráadásul ő is kevesebb jutalékot fizet az 5 ezres akksira, mint a 85-ös szifonra :) Ok, megvan a száma, gyors hívás. Női hang, meglepődés. Felesége számát adta meg vaterán, gyors számdiktálás, újrahívás. Álmaiból felébresztett hang vette fel a telefont 11-kor. A telefon a apjáé, felhívja és mindjárt visszahív. Várakozás, várakozás, semmi. Végre hív, de már a fater. 3kor visszahív, hogy mikor indulhatok érte Siófokra.. Innentől végig vártam a korábbi hívást, hogy sajnálom, mégse adom el, blabla.. Fél 2-kor hív is.. Félve felveszem: Tudnánk előbb találkozni? Juhuuu, 3kor már a siófoki Tesconál vártam. Megtaláltuk egymást, előkerült a híres, stílusos fekete dobozka. A telefon hibátlan, sehol semmi karcolás, max a fekete hátlapján alig észrevehető. Kicsit megnyomkodtam, majd: Jó, elvinném. :) Tudatlanságomnak hála, egyból le is kapott egy ezrest a dominomról, mert hazafele kicsit mókáztam a GPS-el. Nembaj, a maradék 5 Ft-ból már nem mehet több, így bátran tettem vissza a SIM-et. :D Hazafele nyomkodtam, megnéztem miket tud.. Azthiszem igenjól jártam ennyiért vele, a 8 gigást nem lehet megkapni ennyiért. Pár kép a műszerről:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Címkék: vásárlás iphone vatera

A bejegyzés trackback címe:

https://appleiphone3g.blog.hu/api/trackback/id/tr24723080

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása