iPhone oldalak

Fizetett hirdetések

Archívum

Egy kis szösszenet...

2008.10.23. 16:55 | dj_us | Szólj hozzá!

A napokban nem csináltam meg mégsem a resetet. Rájöttem, hogy csak akkor lassú, ha még nem töltötte be az oldalt teljesen a böngésző. Feltettem pár apróságot cydia-ból, nemrossz dolog. Ilyen felesleges dolgok pl, hogy egyedi bootlogot csináltam, magyarítottam a billentyűzetet a kalapos ő és ű miatt. Szintén leszedtem egy igen hasznos dolgot, a BossPrefs-t. Ebben minden módját tudom korlátozni a net elérésnek. Ki is kapcsoltam gyorsan a 3G-t és az EDGE-t, nehogy megint lepattintson egy ezrest a kártyámról tudtom nélkül.

Ja igen, rendeltem hozzá egy szolíd kis plüsstokot és kijelzővédő fóliát, hogy ne karcolódjon :) Sajnos tök átlagos használattól is vannak már apróbb karcok a kijelzőn, pedig vigyázok rá..

A bejegyzés trackback címe:

https://appleiphone3g.blog.hu/api/trackback/id/tr47728336

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása